Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeżeli zamówiony produkt z jakiegoś powodu nie spełnia Twoich oczekiwań, zgodnie z obowiązującym prawem, masz możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru.

Bieg 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania. Musi także posiadać wszystkie metki, jakimi został oznaczony przez Sprzedającego.

Jak zwrócić produkt?

  • Wydrukuj i wypełnij FORMULARZ ZWROTU, dostępny do pobrania na końcu strony
  • Zapakuj zwracany towar wraz z wypełnionym FORMULARZEM ZWROTU, dołącz koniecznie paragon i odeślij na adres:

    "MOCY moja"
    ul. Dąbrowskiego 27/4
    47-400 Racibórz

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania.

  • Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi
  • Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  • Zwroty prosimy odsyłać listem poleconym priorytetowym, bądź paczką.

Wymiana

Jeżeli chcesz wymienić towar, zwróć go zgodnie z zasadami zwrotów i złóż nowe zamówienie.

Gwarancja

Produkty biżuteryjne -  różańce  objęte są sześciomiesięczną gwarancją. W przypadku zastrzeżeń do zamówionych produktów, istnieje możliwość złożenia reklamacji, którą obejmują wady fabryczne produktu.

Aby zgłosić reklamację, wypełnij formularz reklamacyjny i prześlij go drogą pocztową wraz z wadliwym towarem i dowodem zakupu. Pamiętaj o podaniu swojego aktualnego adresu e-mail lub numeru telefonu - to ułatwi nam ewentualny kontakt. 

Sugerujemy, aby paczka została nadana przesyłką rejestrowaną. Zwracamy uwagę na fakt, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub nadanych do paczkomatu.

Po otrzymaniu przesyłki rozpatrzymy reklamację w okresie do 14 dni i poinformujemy o sposobie jej zakończenia.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia, pełnowartościowy produkt lub pieniądze za reklamowany towar otrzymasz w okresie 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

Reklamacją nie jest objęta biżuteria, której wady powstały na skutek uszkodzeń mechanicznych, w tym – zerwana nić, zagubione elementy, a także odbarwienia spowodowane niewłaściwą konserwacją czy naturalne ścieranie się elementów metalowych.

 

Pobierz Formularz zwrotu

Pobierz Formularz reklamacji

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl